LETNÍ PRÁZDNINY | Vážení zákazníci, odesílání zásilek bude v letních měsících omezeno. Více se dozvíte v sekci LETNÍ PRÁZDNINY. Děkujeme za pochopení a přejeme krásné léto!

Výměna, vrácení a reklamace zboží

 

VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

NEJSTE SE ZBOŽÍM SPOKOJENI? NESEDÍ VÁM VELIKOST? Můžete jej bez udání důvodu do 14 dnů od doručení vrátit nebo vyměnit.

 

O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY nás vždy informujte písemně na e-mail info@GKarin.cz a napište nám, že zboží vracíte, případně ho chcete vyměnit.

Vždy vyplňte formulář (NÁVRATKA), který jsme Vám přiložili k informačnímu e-mailu o odeslání zásilky (nebo si ho můžete stáhnout zde), a zboží spolu s podepsaným formulářem a kopií faktury odešlete na adresu: 

Eva Volková
GKarin.cz
U Potoka 355
252 25 Jinočany

 

(Zboží nikdy nezasílejte na dobírku!)

Pamatujte prosím, že zboží musí být vráceno nepoužité a se všemi visačkami v originálním obale. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození. V opačném případě můžeme požadovat náhradu vzniklé škody. Schovejte si doklad o vrácení zboží (např. podací lístek).

VRÁCENÍ ZBOŽÍ - zaplacenou částku, včetně náhrady nejlevnějšího způsobu doručení zboží k Vám, zašleme na Vámi uvedený účet neprodleně poté, co nám dorazí vrácené zboží.

VÝMĚNA ZBOŽÍ - doporučujeme Vám nás kontaktovat s výběrem konkrétního produktu, abychom Vám mohli náhradní kousek rezervovat.

Co budete platit při výměně zboží - nastat mohou následující situace:

- cena nového zboží je stejná jako cena vráceného - před odesláním balíčku zaplatíte pouze dopravné,
- cena nového zboží je vyšší než cena vráceného - před odesláním balíčku doplatíte rozdíl v ceně a dopravné
,
-
cena nového zboží je nižší než cena vráceného - před odesláním balíčku Vám vrátíme rozdíl z ceny a vy budete platit pouze dopravné.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení Vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.

Dovolujeme si Vás upozornit, že v případě odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů, je náklady na zaslání vraceného zboží povinen uhradit spotřebitel na vlastní náklady.

 

REKLAMACE

Vyskytl se se zbožím problém? V tom případě nás kontaktujte na e-mail: info@GKarin.cz.

Vždy písemně vyplňte REKLAMAČNÍ formulář, který jsme Vám přiložili k informačnímu e-mailu o odeslání zásilky (nebo si ho můžete stáhnout zde), a zboží spolu s podepsaným formulářem a kopií faktury odešlete na adresu:

Eva Volková
GKarin.cz
U Potoka 355
252 25 Jinočany

 

(Zboží nikdy nezasílejte na dobírku!)

Poté, co k nám zboží dorazí, Vám potvrdíme jeho převzetí a předáme k posouzení. S vyrozuměním o výsledku reklamace se Vám ozveme v zákonné lhůtě 30 dní, a to e-mailem nebo telefonicky.

Bude-li reklamace oprávněná, bude Vám vrácena částka za zboží včetně poštovného (v případě, že vracíte celou objednávku) a náhrada nákladů na zaslání reklamovaného zboží (uchovejte si proto podací lístek, na základě kterého Vám bude částka proplacena). 

 

V případě, že Vám byla doručena poničená, otevřená nebo jinak poškozená zásilka, NEPŘEBÍREJTE ji (v nejlepším případě ji vyfoťte) a neprodleně kontaktujte přepravce a nás.

 

Máte-li jakékoli přání, jsme Vám neustále plně k dispozici na e-mailu info@GKarin.cz. Neváhejte se na nás obrátit. Při komunikaci vždy uveďte kód Vaší objednávky.

 

INFORMACE PRO NAKUPUJÍCÍ ZE ZAHRANIČÍ

Postupujte dle uvedeného návodu výše. Částku je možné zaslat buď na bankovní účet a nebo na účet vedený u PayPal (rychlejší způsob a bez poplatku). V případě, že zvolíte vrácení peněz bankovním převodem, je nutné uvést: IBAN, BIC kód a adresu banky. Účet musí být vedený u české banky (vrácení peněz je bez poplatku). V případě zasílání částky na účet vedený u jiné než české banky bude z částky stržen poplatek za převod dle ceníků bankovních ústavů.

 

STÁHNĚTE SI FORMULÁŘ (vratka, reklamace).

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.